PUBLISHER: Proxima
AUTHOR: František Fuka
Po velkém úspěchu, který měl František Fuka se hrou Indiana Jones a Chrám Zkázy (1985), vznikla po dvou letech (1987) další hra se stejným hrdinou. Tentokrát se s Indianou Jonesem vydáme do Afriky (stejně jako ve filmu Dobyvatelé ztracené archy) a budeme hledat další archeologickou zajímavost (tentokrát to bude faraonův platinový náhrdelník). Do cesty se nám postaví spousta nástrah a také nacistická armáda (nejsou o nic chytřejší než ve filmu a tak s nimi nebudete mít mnoho práce).
Indiana Jones 2 přinesl do českých textovek další novinku - řízení pomocí menu - při řízení používáte pouze tři klávesy - dvě pro změnu volby a jednu pro její vybrání, můžete také použít KEMPSTON joystick. Nemusíte tedy psát příkazy ale můžete si vybrat ten, který zrovna potřebujete. U příkazu, kde je potřeba také určit předmět (tedy s čím se má zacházet) vám počítač sám nabídne možné objekty (pokud něco máte u sebe nebo v okolí).
Několik rad pro hraní:
Některé užitečné předměty nemusi být vidět na první pohled.
Uvědomte si, že bič je opravdu Jonesův neocenitelný pomocník.
Ve srovnání s předchozím dobrodružstvím Indiana Jonese (v Chrámu zkázy)
je toto podstatně jednodušši - je vhodné pro ty, co nemají žádné zkušenosti. Také se
tu objevuje mnohem více smyslu pro humor (i černý) a pěkná hudba - tentokrát již
neni psaná v BASICu ale v hudební rutině, kterou používají zahraniční programy
(říká se jí Smithův BEEP), a která umožňuje vytvářet velmi kvalitní jednohlasou
melodii doprovázenou bicími - mohli jste ji slyšet například ve hrách PING PONG,
TERRA CRESTA, ATHENA a mnohých jiných.
Stránka byla už zobrazena: 671 ×
Aktualizováno: 6. 5. 2018, 12:06
Stránka načtena za 0.00121 sekund.